چگونه به درمان بی اختیاری ادرار ناشی از بیماری کلیه پلی کیستیک
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

چگونه به درمان بی اختیاری ادرار ناشی از بیماری کلیه پلی کیستیک

چگونه به درمان بی اختیاری ادرار ناشی از کلیه پلی کیستیک DiseaseGenerally صحبت کردن، بیماری کلیه پلی کیستیک خواهد بی اختیاری نمی شود، اما در چند مورد، برخی از بیماران مبتلا به PKD به احتمال زیاد به تجربه بی اختیاری. به نظر می رسد که مردان بسیار بیش از زنان از بی اختیاری سرریز رنج می برند.
چه باعث از بی اختیاری ادرار؟
در واقع، بیماران مبتلا به بیماری کلیه پلی کیستیک ممکن است نشانه ای از بی اختیاری بیش از حد، که به علت کاهش در عملکرد کلیه ها غلظت را تجربه کنند. چه تر است، عفونت دستگاه ادراری از عوارض شایع بیماری کلیه پلی کیستیک، افراد مبتلا به عفونت دستگاه ادراری به احتمال بیشتری دچار بی اختیاری است. علاوه بر این به عفونت دستگاه ادراری، برخی از عوامل خطر دیگر برای بی اختیاری مرد وجود دارد:
● بزرگ شدن پروستات
● بیماری های عصبی مانند اسکلروز متعدد، دیابت یا سکته مغزی
● برداشتن لگن قبل جراحی روده، پروستات
● سن
بنابراین اگر بیماران مبتلا به بیماری کلیه پلی کیستیک رنج می برند بی اختیاری، آنها باید روشن سازد چه چیزی باعث بی اختیاری. اگر آن را به بیماری کلیه پلی کیستیک مرتبط، بیمار باید درمان به موقع برای جلوگیری از این بیماری می رود به بدتر است.
چه درمان می تواند بیمار PKD با بی اختیاری ادرار کمک کند؟
در حال حاضر، پزشکی میکرو چینی Osmotherapy به عنوان درمان کارآمد ترین برای بیماری کلیه پلی کیستیک در نظر گرفته، و بیشتر و بیشتر بیماران مبتلا به PKD خارجی شروع به دریافت سود حاصل از این درمان است که در داروهای گیاهی چینی است. از طریق کوچک کردن کیست با خیال راحت و بهبود عملکرد کلیه، این درمان می تواند به خوبی کنترل PKD، در نتیجه برای کنترل این علائم ناشی از PKD.
اگر شما می خواهید به دانستن جزئیات بیشتر در مورد این درمان یا می خواهید به کنترل PKD و علائم آن نیز، شما می توانید ایمیل برای ما ارسال و یا پیام زیر را ترک، ما بهترین های ما سعی خواهد کرد که به شما کمک کند.
ایمیل ما: kidney-treatment@hotmail.com





:: بازدید از این مطلب : 95
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 5 آبان 1395 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: